Klachtenregeling

KS Fectio neemt ontevredenheid van iedereen die bij haar scholen hoort serieus. Het streven is om klachten binnen de eigen school op te lossen. Meestal is dat voor iedereen het beste.

Veruit de meeste klachten over de dagelijkse gang van zaken zullen immers in eerste instantie in goed overleg met de betreffende leerkracht of de directie worden besproken. Wanneer deze afhandeling niet tot tevredenheid heeft geleid, is het mogelijk een beroep te doen op de klachtenregeling.

Kinderen en ouders kunnen ook altijd met hun verhaal terecht bij Kim, onze interne contactpersoon. Dat kan het contactformulier op deze pagina of door te bellen naar 030 - 601 16 14.

De volledige klachtenregeling kun je vinden op onze scholenpagina van 'Scholen op de kaart' en op de website van onze stichting Fectio.

Mail onze interne contactpersoon

Via onderstaand formulier kom je in contact met Kim, onze interne contactpersoon.