Oudercommissie

De oudercommissie (OC) van De Boogerd bestaat uit een groep enthousiaste ouders. Samen met de leerkrachten organiseren wij allerlei feestelijke en sportieve activiteiten voor de kinderen, bijvoorbeeld de kerstviering, carnaval, schoolreisje en avondvierdaagse. Voor de kinderen maken deze activiteiten hun schooltijd extra leuk en als OC dragen wij daar graag een steentje aan bij.

Ouderbijdrage

Om alles te kunnen organiseren wordt aan de ouders/verzorgers een jaarlijkse ouderbijdrage gevraagd. Dit bedrag wordt volledig besteed aan activiteiten die buiten de financiering van school vallen. Het verzoek voor de ouderbijdrage ontvangen de ouders/verzorgers jaarlijks via Social Schools.

Meehelpen?

Lijkt het je leuk om ook een rol te vervullen in de OC? Of heb je vragen of suggesties? Spreek een van ons even aan op het schoolplein. Mailen kan ook: oc@rk-deboogerd.nl.

Wij wensen jullie kinderen een hele leuke schooltijd op De Boogerd!

Hartelijke groet,
de ouders van de oudercommissie

Leden van de OC

Marielle (moeder Stijn en Benny)