MR

De medezeggenschapsraad (MR) toetst alle praktische beleidszaken die op school aan de orde zijn. Enkele onderwerpen die in de MR aan de orde komen zijn groepsbezetting en -grootte, personeelsbeleid en onderwijskundig beleid. Afhankelijk van het onderwerp hebben de oudergeleding en/of de personeelsgeleding van de MR instemmingsrecht en/of adviesrecht. De MR bestaat uit twee teamleden en twee ouders.

Zo’n zes keer per jaar vergadert de MR op school, de datum van de vergaderingen staan vermeld in de agenda op de website. De bijeenkomsten zijn deels openbaar, waarbij ouders welkom zijn. Van de vergadering worden notulen gemaakt, die opgevraagd kunnen worden bij de secretaris van de MR. Vanwege privacy redenen plaatsen we deze niet op de website . Eén MR-lid vertegenwoordigt De Boogerd in de Gemeenschappelijke Medezeggenschapsraad (GMR) van Katholieke Scholenstichting Fectio. De GMR bespreekt bovenschoolse beleidszaken die consequenties hebben voor de individuele scholen binnen de stichting.

Leden van de MR
  • Martin (vader Lucas)
  • Sandra (moeder Tess)
  • Sanne (leerkracht)

Te bereiken via mr@rk-deboogerd.nl.